Siirt’te ilk kez düzenlenen Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası, üç gün süren mücadelelerin ardından Büyük Erkek Yol Yarışı ve U-19 Erkek Yol Yarışı ile sona erdi.
Cumhurbaşkanlığının “Bağımlılıkla Mücadele Seferberliği” vizyonu kapsamında gerçekleştirilen organizasyon, sporun sağlıklı yaşamı teşvik eden ve gençleri bağımlılıktan uzak tutan yönünü öne çıkardı.
Final yarışlarının ardından düzenlenen ödül törenine Siirt Valisi ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya katılarak dereceye giren sporculara ödüllerini protokol üyeleriyle birlikte takdim etti.
Program kapsamında Siirt Belediyesi tarafından gerçekleştirilen çekilişle 11 gence bisiklet ve kask hediye edilirken, Bisiklet Antrenörlüğü Eğitim Programı’nı tamamlayan antrenörlere de başarı belgeleri verildi.
Kapanışta konuşan Vali Kızılkaya, organizasyonun başarıyla tamamlanmasından duyduğu memnuniyeti dile getirerek sporcuları tebrik etti ve katkı sunan tüm kurumlara teşekkür etti.
Şampiyonanın, Siirt’in doğal ve kültürel değerlerinin tanıtımına katkı sunduğu ve spor turizmi açısından önemli bir organizasyon olduğu vurgulandı.
Takım Klasmanı Sonuçları 1. BİSVO Spor Kulübü Toplam Süre: 08:49:56 (19 puan) • Ege Erülkü – 2:51:10 • Doruk Ada – 2:51:15 • Kemal Şeker – 3:07:31 2. Konya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü Toplam Süre: 08:51:08 (+1:12) (18 puan) • Göktürk Yüzerler – 2:51:10 •Muhammed Abdurrahman Karaman – 2:52:27 • Efe Ahmet Sakar – 3:07:31 3. Antalya Gençlik Spor Kulübü Toplam Süre: 08:56:27 (+6:31) (26 puan) • Murat Bayık – 2:54:53 • Nihat Çetin – 2:58:10 • Berkay Şahin – 3:03:24
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 elazighaberler.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.