Ankara Bölge İdare Mahkemesi Başkanı Cemil Hulusi Parlak, Ankara Valisi Yakup Canbolat'ı makamında ziyaret etti.
Ankara Valiliği tarafından yapılan açıklamada, gerçekleşen ziyarette Parlak'ın Vali Canbolat'a hayırlı olsun dileklerini ilettiği belirtildi.
Valilik, nazik ziyareti ve iyi dilekleri dolayısıyla Cemil Hulusi Parlak'a teşekkür edildiğini bildirdi.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 elazighaberler.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.