Yalova Belediyesi yetkilileri, 153 Çağrı Merkezi’nin, her türlü şikayet, öneri ve talebi 7 gün 24 saat boyunca dinlediğini vurguladı. Vatandaşların ihtiyaçlarının en hızlı şekilde ilgili birimlere iletildiğini belirten yetkililer, çözüm odaklı yaklaşımıyla çağrı merkezi personelinin büyük bir özveriyle çalıştığını ifade etti.
Çağrı Merkezi Birimi, bayram tatili boyunca toplam bin 50 çağrıyı karşılayarak 982 vatandaşın talep ve sorunlarına anında yanıt verdi.
Vatandaş odaklı hizmet anlayışını bayram süresince de sürdürdüklerini dile getiren yetkililer, özellikle acil müdahale gerektiren konularda hızlı koordinasyon sağlayarak gerekli çözümleri ürettiklerini kaydetti. Böylece vatandaşların bayramı daha huzurlu ve sorunsuz bir şekilde geçirmeleri sağlanmış oldu.
Yalova Belediyesi, 153 Çağrı Merkezi aracılığıyla vatandaşların belediyeye doğrudan ulaşabilmesini mümkün kılarak hem iletişimi güçlendirmekte hem de hizmetlerin kalitesini sürekli olarak artırmakta kararlı bir şekilde çalışmalarını sürdürüyor.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2025 elazighaberler.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.