Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Üniversite Hastaneleri Birliği Yönetim Kurulu Üyesi rektörler Prof. Dr. Nuri Aydın, Prof. Dr. Mehmet Cahit Güran, Prof. Dr. Özlenen Özkan ve Prof. Dr. Nusret Akpolat ile bir araya geldi.
Toplantıda, üniversite hastanelerinin hizmet kapasitesinin güçlendirilmesi ve karşılaşılan sorunlara yönelik çözüm önerileri üzerinde duruldu.
Bakan Işıkhan,"Sosyal diyalog anlayışıyla, sağlık sistemimizin önemli paydaşlarıyla iş birliğimizi güçlendirmeye ve çözüm odaklı çalışmalarımızı sürdürmeye devam edeceğiz." ifaderini kullandı.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 elazighaberler.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.